8 клас

(завдання підготувала Дмитрук О.В.)
Опрацювати теми 7 та 8 у підручнику.
Накреслити та заповнити діаграму Венна для порівняння природних зон України (2 зони на вибір) (група А);
після кожного з параграфів теми письмово виконати одне з завдань (група Б);
підготувати "шпаргалку" до кожного природного комплексу (форма подання на Ваш вибір).

Надсилайте свої роботи та звертайтесь з організаційними запитаннями  на електронну скриньку кабінету географії (1980vlkg1980@gmail.com).
Свої запитання щодо навчального матеріалу ви можете задавати за допомогою сервісу Googlе Duo. 

Інформатика 
(завдання підготувала Дмитрук О.В.)
Опрацювати розділи 7 і 8 підручника.
Виконати вправи в кінці кожного параграфа та пройти онлайн-тестування(QR-код підручника).
Продовжуємо працювати в середовищі Lazarus - виконати Практичні роботи 13,14,15 (якщо є доступ до ПК).
УВАГА! На час карантину до всіх уроків ІТ-книги відкрито гостьовий доступ.

Трудове навчання  
(підготувала Очеретнюк Н.В.)  

Біологія  
(підготувала Янчук В.С.)  
Повторити № 41 - 43. Вивчити № 44 - 47. Дати відповіді на запитання після кожного параграфа.

Українська мова
  
(підготувала Будько Н.О.)  

Історія України 
( підготувала Михайленко В.К.)
Опрацювати 22 - 24 параграфи.
Дати відповіді на питання:
1). У  результаті яких подій І.  Виговський став гетьманом?
2). Які договори та з  якими державами були підписані за
гетьманства Ю.  Хмельницького?
3). Складіть у  зошиті порівняльну таблицю «Договори, укладені Україною із сусідніми державами». Питання для порівняння визначте самостійно.
4). Якою, на вашу думку, була роль гетьмана П.  Дорошенка в  подіях Руїни? Чи справедливо його називають «Сонцем Руїни»?
5). Який період історії України називають Руїною?
6). Визначте основні відмінності між умовами Андрусівського перемир’я та «Вічного миру» щодо українських земель.
Написати есе " Руїна як наслідок втрати української державності"

Фізика 
(завдання підготував Малишевський М.М.) 

Геометрія 
( підготував Рудяк А.М.)
Тема. Розв’язування прямокутних трикутників
Опрацювати п. 21
Вивчити:
1.     як розв’язати прямокутний трикутник за гіпотенузою і гострим кутом;
2.     як розв’язати прямокутний трикутник за двома катетами;
3.     як розв’язати прямокутний трикутник за катетом і гіпотенузою.
Письмово виконати вправи :
760, 762, 763, 766, 768, 769.
Тестування:  код доступу: M23EGG

Алгебра 
( підготував Рудяк А.М.)
Тема. Функція  y=√її графік та властивості
Опрацювати п.19
Вивчити:
1.     що собою являє графік функції y=√;
2.     властивості функції y=√.
Письмово виконати вправи:
702, 704, 705, 707, 708, 709, 711.
Тест пройти обов'язково! Код доступу - 3GWJZV

Основи
 здоров’я  
( підготувала Очеретнюк Н.В.)
Опрацювати §20- §21. 
Рекомендую для перегляду відео

Англійська мова 
( підготувала Корева Т.М.)

Фізична культура
 
( підготував Мойсеєць В.Д.)

Хімія 
(завдання підготувла Янчук В.С.)

Зарубіжна література 
( підготувала Кухарчук В.А.)


Немає коментарів:

Дописати коментар